TG Alfa Moro med 225 hester: Men det koster å være kar. 150 hester er nok et mer fornuftig valg. Førerplass: TG Alfas bilinspirerte styreposisjon er noe helt for seg seg. Komfort: Det er ingen U-salong i TG Alfa, her er høy komfort prioritert på bekostning av antall sitteplasser. Foto: Finnboat Finsk kompromissløshet I stedet for å klemme inn alle mulige tur- og overnattingsfunksjoner i sin nye walkaroundmodell, har TG Boats rendyrket flaggskipet som en rask skyssbåt for tøffe forhold. Jan Hanchen Michelsen Publisert 01.01.2010 - 00:00 Sist oppdatert 13.09.2023 - 12:56 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: Digitalt månedsabonnement 99,- pr. måned BESTILL HER Digitaltårsabonnement 699,- pr. år BESTILL HER GullabonnementBlad og digital 949,- pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner BESTILL HER Allerede abonnent? Logg inn her Gå til Min side ✕ tg alfa tester test styrhusbåt sammenlikning dagsturbåt båttester båter bl201007
ANNONSØRINNHOLD FRA NORSK LYSTBÅTDESTRUKSJON Brukt båtutstyr til rimelige priser Norsk Lystbåtdestruksjon på Skedsmo samler inn båtvrak og videreselger alt av verdi.
Yamaha lanserer ny generasjon elmotorer Yamaha lanserer neste generasjons HARMO elektriske påhengsmotorer, utstyrt med HelmMaster EX-integrasjon og forbedret smart teknologi.