Test: Windy 9000 Da denne båten kom på markedet i 1992, var det utvilsomt en meget luksuriøs og velutstyrt modell... Atle Knutsen BYSSE: Byssa er plassert under dekk på styrbord side. TRANGT: Båten har dobbelinstallasjon, og daglige sjekkpunkter er greit tilgjengelig, men forøvrig er motorrommet fylt til randen. Atle Knutsen TRE PLASSER i fartsretningen er et pluss. Interiøret i båten er meget velholdt og bra. Atle Knutsen TO MOTORER: Enkel for skipperen å betjene med to motorene. Luksus á la 90-tallet En Windy 9000 var en mektig bobåt da den kom på markedet i 1990. Da kostet den rundt en million kroner. Båten har holdt seg godt gjennom 25 år, men våre krav til løsninger har endret seg en hel del. Atle Knutsen Publisert 01.11.2015 - 00:00 Sist oppdatert 28.10.2022 - 18:00 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: Digitalt månedsabonnement 99,- pr. måned BESTILL HER Digitaltårsabonnement 699,- pr. år BESTILL HER GullabonnementBlad og digital 949,- pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner BESTILL HER Allerede abonnent? Logg inn her Gå til Min side ✕ bruktbåt bm201511 båter tester langturbåt windy 9000 windy test cabincruiser
ANNONSØRINNHOLD FRA NORSK LYSTBÅTDESTRUKSJON Brukt båtutstyr til rimelige priser Norsk Lystbåtdestruksjon på Skedsmo samler inn båtvrak og videreselger alt av verdi.
Test fra arkivet: Motorbåt mot seilbåt Hva er egentlig forskjellen på livet om bord i en motorbåt og i en seilbåt? Vi inviterte vårt søsterblad Båtliv for å teste seil versus motor. Seilas gikk om bord i en Beneteau Monte Carlo 37, mens Båtliv heiste seil på en Beneteau Oceanis 46 til samme pris. Bli med på turen!